خدمات مشتریان

تعویض سفارش

مهم ترین هدف ما در شوکوبرند، جلب رضایت مشتریان گرامی و دیدن لبخند رضایت بر روی لبان شماست، در همین راستا، شوکوبرند تضمین می نماید که اگر به دلایل منطقی سفارش مورد قبول شما واقع نشد، در وهله اول نسبت به تعویض و تولید مجدد سفارش اقدام نماید.

شرایط تعویض سفارش

اگر مشخصات ظاهری بسته ارسالی با طرح اولیه تایید شده توسط شما متفاوت باشد، سفارش مجددا تولید شده و برای شما ارسال می گردد. (در این حالت تمامی هزینه های ارسال و باربری به عهده شوکوبرند می باشد).

امکان ارسال هدیه

شوکوبرند امکان ارسال کالا به عنوان هدیه به دوستان و عزیزان شما را از طریق وب سایت، فراهم آورده است. شما می توانید کالای خریداری شده را با مشخص نمودن آدرس مقصد، روش ارسال و درج متن دلخواه خود بر روی هدیه برای دوستان و عزیزان خود ارسال و آنها را در مناسبت های مختلف شاد کنید.

رویه های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏ های شوکوبرند بوده است و شوکوبرند در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی شوکوبرند خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:

اشکال در کالای خریداری شده

در صورتی که سفارش دریافتی هر گونه ایراد و اشکالی داشته باشد، اعم از ایراد در تولید، بسته بندی، جعبه و … ، سفارش شما بدون هیچ قید و شرطی توسط شوکوبرند مسترد شده و در اسرع وقت نسبت به تولید و ارسال مجدد سفارش اقدام خواهد شد.

انصراف از خرید

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از تولید کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش شوکوبرند اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
جهت هماهنگی باید از طریق شماره تلفن ۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷ و یا ارسال ایمیل از طریق قسمت تماس با ما – در وب سایت – به واحد فروش شوکوبرند  اطلاع داده شـود.

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته های زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ جعبه و طرح بسته بندی که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی ۴۸ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش شوکوبرند اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
جهت هماهنگی از طریق شماره تلفن ۰۴۱۳۳۳۷۲۷۲۷ و یا  از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش شوکوبرند اطلاع داده شود.
توجه: هزینه های ارسال کالا در صورت تأیید ایراد یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت، به عهده شوکوبرند است.

آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و شوکوبرند تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می کند.
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۴۸ ساعت پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش شوکوبرند اطلاع داده شود.
در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به شوکوبرند عودت شود.