سوالات متداول

خرید و سفارش

چگونه می‌توانم از این سایت خرید کنم؟

لطفا از صفحه راهنمای خرید بازدید کنید.

مزیت خرید اینترنتی به خرید حضوری چیست؟

خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری می شود، در این روش خرید، مشتری ضمن دسترسی دقیق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده، خریدی آرام و مطمئن را تجربه کند و به جهت عدم تحمیل بسیاری از هزینه های فروش به فروشنده، عموما خرید ارزانی را صورت می دهد و باز به جهت نرم افزاری بودن خرید و حفظ سوابق خرید، مزیت های ویژه ای در حین خرید یا در آینده در اختیار مشتری قرار می گیرد که امکان ارائه آن در خریدهای سنتی وجود نخواهد داشت.

آیا خرید از این سایت امن است؟

برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن می‌باشد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن شخص تحویل شود؟

بله، شما می توانید پس از انتخاب محصول، و افزودن آن به سبد خرید، در مرحله ی « آدرس ارسال صورت حساب» با انتخاب گزینه ی «محصول به آدرسی غیر از محل ارسال صورتحساب ارسال شود»، وارد مرحله ی «اطلاعات ارسال» شده و درخواست دهید محصول خریداری شده به هر آدرسی که مایلید ارسال شود، این قابلیت برای واسطه های فروش نیز می تواند بسیار مفید واقع شود و واسطه ها می توانند محصول را با شرایط دلخواه خود به مشتریان مورد نظرشان فروش کرده و از طریق سایت درخواست ارسال آن به آدرس ایشان را بدهند و حتی می توانید درخواست دهید یادداشت دلخواه دشما بر روی بسته نوشته شده و ارسال شود.

چگونه می توانم از طریق سایت به شخص دیگری هدیه بفرستم؟

پس از انتخاب محصول، افزودن به سبد خرید، و نهایی سازی خرید، در مرحله ی « آدرس ارسال صورت حساب» با انتخاب گزینه ی «محصول به آدرسی غیر از محل ارسال صورتحساب ارسال شود»، وارد مرحله ی «اطلاعات ارسال» می شوید. در این مرحله آدرس شخصی که می خواهید محصول برای او ارسال شود را درج و سپس تیک گزینه «ذخیره در لیست آدرسها» را بزنید و وارد مرحله «روش ارسال» شوید. در این مرحله تیک گزینه «تنظیمات پیام هدیه» را بزنید. بلافاصله تنظیمات پیام هدیه برای شما فعال می شود، با تکمیل ادامه فرآیند خرید طبق روندی که در پیش روی شما باز خواهد شد می توانید درخواست دهید محصولات خریداری شده شما با نوشته مورد نظر شما بر روی بسته، به آدرس یا آدرس های دلخواهتان ارسال شود.

آیا می توانم چند محصول را به چند آدرس متفاوت ارسال کنم؟

بله، این امکان وجود دارد. محصولات مورد علاقه خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. در سبد خرید – زیر گزینه اقدام به پرداخت – روی « پرداخت با چندین آدرس» کلیک کنید. در صفحه باز شده، لیست محصولات خریداری شده همراه با آدرس هایی که قبلا وارد شده اند، قابل مشاهده هستند و شما می توانید درخواست دهید هر محصول به صورت جداگانه به آدرس های دلخواه شما ارسال شود.
در صورتی که قصد دارید محصولی را به آدرس جدیدی ارسال نمائید که قبلا وارد نکرده اید، روی گزینه «ثبت یک آدرس جدید» کلیک کرده و در فرم باز شده، اطلاعات آدرس جدیدی را ثبت نمائید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت‏ های غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟

بله، ما به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کنیم.


شکلات های سفارشی

شکلات های سفارشی شوکوبرند در چه طعم هایی قابل سفارش هستند ؟

در سال های قبل سفارش شکلات های شوکوبرند در طعم های مختلف امکان پذیر بود ، اما با توجه به نظرات و بازخوردهای صورت گرفته از طرف مشتریان و مصرف کنندگان محصولات در رابطه با این موضوع ، در نهایت شکلات بلژیکی واقعی با طعم شصت و پنج درصد تلخ به عنوان طعم استاندارد محصولات شوکوبرند انتخاب شد .

دلیل این انتخاب ، همه پسند بودن و متناسب بودن این طعم با ذائقه ایرانی می باشد .

البته در صورت درخواست مشتریان و توجیه پذیر بودن تعداد سفارش ، شوکوبرند قادر به تولید شکلات در طعم و رنگ های مختلف میباشد .

کدام قسمت سفارش من اختصاصی خواهد بود ؟

شکل کلی شکلات ( مربع،دایره،ستاره،شش ضلعی ویا هر طرح و فرم دیگری ) و متن و طرح و لوگوی روی شکلات کاملا اختصاصی و به سفارش شما خواهد بود .
بسته بندی هر شکلات به صورت سفارشی با رنگ و طرح و گرافیک اختصاصی شما آماده میشود .
جعبه چوبی سفارش شما نیز به صورت اختصاصی و با طرح پیسنهادی شما خواهد بود .

در صورت تمایل شما ، طراحی تمام این موارد به صورت رایگان توسط طراحان زبده واحد طراحی شوکوبرند انجام شده و طرح پس از تایید شما برای قسمت تولید ارسال میگردد .

سایز و ابعاد شکلات های شوکوبرند چیست ؟

ابعاد استاندارد شکلات های شوکوبرند ۴۰*۴۰*۴ میلیمتر و وزن خالص شکلات بدون بسته بندی در این سایز در حدود هفت گرم میباشد .

نحوه پرداخت

از چه روش هایی برای پرداخت مبلغ کالای خریداری شده استفاده کنم؟

در طی فرآیند خرید از سایت، متدهای مختلف پرداخت پیش روی شما باز خواهد شد، شما امکان پرداخت وجوه سفارشات خود را به یکی از روش های زیر خواهید داشت:
• پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی زیر با استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه ی بانکی شتاب
شامل؛ درگاه بانک سامان، بانک پارسیان و بانک ملت
• واریز به حساب از طریق کارت به کارت، مراجعه به بانک یا حواله اینترنتی
برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه روش های پرداخت مراجعه کنید.

آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

این امکان برای مشتریانی که قبلا برای پرداخت از طریق چک با آنها طی مذاکراتی به توافق رسیده ایم وجود دارد، شما باید پس از انتخاب یک محصول و افزودن آن به سبد خرید، حین انجام مراحل پرداخت، و در مرحله انتخاب شیوه پرداخت، گزینه پرداخت با چک را تیک زده و سپس اطلاعات و یا تصویر چک صادر شده در وجه ما را آپلود نمائید و بعد اصل چک را ارسال کنید.

اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، آیا ممکن است مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع نباید نگران باشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا می‌توان از شیوه پرداخت هنگام تحویل استفاده کرد؟

با توجه به تولید سفارشی و اختصاصی محصولات شوکوبرند برای شما ، متاسفانه این شیوه امکان پذیر نمی باشد.


ارسال سفارش

سفارش ها به چه شکل ارسال می شوند؟

در حال حاضر چهار شیوه برای ارسال امکان پذیر می باشد:

ارسال رایگان تا درب منزل توسط تیپاکس برای سفارشات غیر عمده
( برای شهرها و شهرستان هایی که دارای شعبه تیپاکس میباشند . )

ارسال از طریق دفاتر باربری شرکتهای تعاونی اتوبوسرانی برای تمامی شهرها و شهرستانها

ارسال از طریق باربری هوایی در صورت درخواست مشتری

ارسال توسط کامیونت های یخچال دار و تحویل در محل برای سفارشات حجیم

معمولا چقدر طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟

مدت زمان ارسال سفارش به شیوه ارسال، و روز دریافت سفارش بستگی دارد و عموما در طی فرآیند خرید از آن مطلع خواهید شد.

چگونه مطمئن باشم که سفارش سالم به دستم می رسد؟

ما کالای خریداری شده را به صورت کاملا مطلوب بسته بندی می کنیم تا مطمئن شویم که کالا سالم به دست شما برسد. با این حال چنانچه از کیفیت کالایی رضایت نداشته باشید، می توانید آن را ارجاع یا تعویض کنید.

چگونه می توانم سفارش های خود را از طریق وب سایت پیگیری کنم؟

برای این کار ابتدا باید با وارد کردن ایمیل و رمز عبوری که هنگام خرید در سایت تعریف کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت «سفارش ها» لیست سفارش ها و وضعیت آنها را مشاهده کنید.

زمان تحویل محصولات در شهرستان چقدر است؟

زمان تحویل محصولات در شهرستان بسته به نوع سفارش، نحوه ی ارسال پستی و مسافت، بین ۱ تا ۳ روز کاری است، جواب دقیق تر برای این پرسش را در حین فرآیند خرید دریافت خواهید کرد.

در صورتی که در زمان تعیین شده، سفارش تحویل داده نشد، چه باید کرد؟

لازم است در اولین فرصت از طریق تلفن با واحد فروش تماس گرفته و پیگیری کنید.

 

تعویض یا بازگشت محصول

آیا امکان تعویض یا برگشت کالاهای خریداری شده وجود دارد؟

بله در صورت عدم رضایت از خرید می توانید نسبت به برگشت محصول خریداری شده اقدام کنید، برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحهخدمات مشتریان مراجعه نمایید.

در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تأیید واحد امور مشتریان ، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و بلافاصله مبلغ سفارش به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

در صورتی که محصول تحویل داده شده، دارای اشکال یا نقص باشد، چه کار کنم؟

اگر موقع تحویل، متوجه شوید که اشکال در بسته بندی محصول است، از تحویل گرفتن آن خودداری کرده و موضوع را بلافاصله به واحد فروش اطلاع دهید.
در صورتی که پس از تحویل گرفتن و باز نمودن بسته بندی، متوجه اشکال شدید، تا ۲ روز کاری نسبت به عودت کالا به واحد فروش و اعلام تلفنی اقدام کنید.

اگر محصول ارسالی با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه خدمات مشتریان مراجعه کنید.

آیا امکان انصراف از خرید وجود دارد؟

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از تولید کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه خدمات مشتریان مراجعه کنید.